Sant Cugat: La CUP demana que aturi el PAU a Torre Negra presentat per Núñez i Navarro

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Sant Cugat demana a l'Ajuntament que es desestimi el Programa d'Actuació Urbanística (PAU) del sector de Torre Negra presentat pel grup Núñez i Navarro. En una instància presentada al consistori, la formació independentista també sol.licita que es mantingui vigent la qualificació de no urbanitzable i la validesa del pla especial del Parc Rural per a la zona.

La CUP ha entrat aquesta instància en resposta a la darrera sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que ha obligat el consistori a tramitar el PAU de Torre Negra. La voluntat de la CUP és tornar a reactivar la societat civil perquè prengui consciència davant 'el nou intent d'agressió a la serra' del grup Núñez i Navarro. Escoltem el portaveu de la CUP, Guim Pros. La formació independentista també emplaça la ciutadania a participar de la marxa popular en defensa de la serra organitzada per la Plataforma Cívica per a la Defensa de Collserola. La marxa tindrà lloc el proper 13 d'abril i sortirà del Vallès, del Baix Llobregat i del Barcelonès. La marxa finalitzarà amb una concentració al cim de Collserola, a la plaça del parc d'atraccions del Tibidabo, a partir de les dotze del migdia.

Escolta les declaracions dels protagonistes d’aquesta informació a la web de Radio Sant Cugat

(Font: Vilaweb)