Mataró: Prou d'inauguracions oficials i més diàleg amb els veïns

Davant la festa oficial d’inauguració de les reformes fetes al carrer del  Còs i del carrer St. Francesc de Paula, la CUP demana a l’Ajuntament explicacions sobre el retard, diàleg amb els veïns i que el govern s’abstingui de fer més despeses en festes d’inauguració de trams d’obra. Divendres, 30 de juny, l'Alcalde Baron, acompanyat d’un grup de jazz i d’un reguitzell de polítics locals i de policies municipals va inaugurar les reformes fetes al carrer del Cós  i al carrer de Sant Francesc de Paula.

Des de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Mataró, volem fer les següents consideracions al voltant de les obres d’ambdós carrers:

1. Ens preguntem per què s’ha trigat més de dos anys en enllestir les obres de remodelació dels carrers Colom, del Cós i Sant Francesc de Paula.

2. No entenem per què el darrer tram del carrer Colom, tocant amb el carrer de Sant Pere, no s’ha arreglat com zona preferent de vianants. Considerem que, com a mínim, en aquest tram de carrer caldria reparar el paviment i les voreres malmeses després de tants anys d’obres en els carrers adjacents.

3. Considerem que és urgent que l’Ajuntament abandoni les polítiques de fets consumats i estableixi un diàleg obert amb tots  els veïns i les veïnes per tal de tractar de resoldre els conflictes de mobilitat existents: demanda de pilones al carrer Sant Francesc de Paula, excés de velocitat i accidents de cotxe a la cruïlla del carrer Colom amb el carrer de Sant Pere...

4. Exigim a l’Alcalde que esmeni els errors ortogràfics que hi ha en els rètols dels contenidors de brossa del carrer del Cós cantonada carrer Sant Antoni.

5. Finalment, demanem al govern municipal, que s’abstinguin de fer més festes d’inauguració cada cop que s’acaba un tram d’obra, perquè això representa una despesa de protocol  innecessària.

CUP de Mataró
12 de juliol de 2006