La CUP celebra la primera Assemblea Nacional de Dones

Més de 200 dones han participat a la I Assemblea Nacional de Dones, que s’ha celebrat avui al Ger de Sant Pere de Ribes, per tal de concretar les línies de treball a desplegar els propers mesos en el marc del Pla d’Acció Feminista.

En aquesta assemblea, on només hi han participat dones militants i simpatitzants de la CUP, s’ha debatut i aprovat una ponència estratègica on s’aborda la lluita feminista dins i fora de l’organització. També s’han definit les línies estratègiques per incorporar-la a l’acció política del partit.

“Volem transformar l’organització i la societat”

En aquest sentit, la trobada d’avui ha estat un punt d’inici a la decisió d’assumir el feminisme com a forma de vida, de militància i com a esmena a la totalitat a les velles formes de fer política, que exclouen i que no estan fetes per les dones ni per a les dones.

A l’assemblea ha sortit el ferm compromís de l’organització de defensar, socialitzar i practicar el feminisme de classe per lluitar en pro de l’emancipació i l’apoderament conjunt de les dones i d’impugnar la normalitat que empara i invisibilitza la violència diària contra les dones d’arreu dels Països Catalans.