La CUP-CC demana la compareixença del Conseller de Salut arran del col·lapse als serveis d’urgències

La CUP-Crida constituent ha registrat una petició de compareixença del Conseller de Salut Toni Comín arran de la situació de col·lapse que s’està vivint als serveis d’urgències del país.

La diputada Eulàlia Reguant opina que “la situació de les urgències hospitalàries no és ni normal ni inevitable” i és per això que “davant l'agreujament de la situació a molts hospitals del país, des de la CUP-CC veiem necessari i indispensable la compareixença del conseller, més enllà del debat pressupostari"

La setmana passada l’esquerra independentista va emetre una nota alertant d’aquesta situació i reclamant “una actuació excepcional i urgent per revertir les retallades que han tingut impacte en les urgències. Cal actuar de manera immediata sobre la situació d'emergència pel que hem dit abans, el risc que passi alguna desgràcia en el pitjor dels casos”.

En la nota també s’apuntava que “el govern, i en concret el Conseller de Salut, és responsable de totes les situacions de denigració i precarietat associades a aquesta situació anòmala i evitable a urgències, cada dia que no actuen per evitar-ho posen en risc la nostra salut” i es reclamava “dotar de més recursos els diferents serveis d’atenció primària, continuada i urgent”.

Eulàlia Reguant: "Davant l'agreujament de la situació a molts hospitals del país, des de la CUP-CC veiem necessari i indispensable la compareixença del conseller, més enllà del debat pressupostari"