En marxa les votacions del concurs Teixim Iniciatives Populars

El 9 d’abril va acabar el termini per a la presentació dels projectes que volien optar al concurs “Teixim iniciatives Populars”. Finalment han estat sis les associacions que han decidit participar en aquest concurs, que pretén retornar al teixit associatiu del poble els diners que el regidor cupaire, Xavi Queralt, ha cobrat pels plens extraordinaris durant els anys 2015-2016.

teixim

Les sis associacions participants son: A.P.A. aGOSaGATS, AMEIBA (Associació de mares, embarassades i bebès d’Alcanar), Associació Cultural i Veïnal Lo Rafal d’Alcanar, Música al Brancal, Utopia i Lo Casal Aixumara. Els projectes presentats, que aglutinen àmbits diferents d’actuació, són una bona mostra de la diversitat existent al nostre municipi i la riquesa del teixit associatiu que tenim a Alcanar.

Una vegada comprovat que els sis projectes compleixen els requisits establerts a les bases del concurs, a través del bloc www.teiximiniciatives.wordpress.com es donaran a conèixer amb més detall aquests projectes i a les taules de votació també hi haurà informació amb la descripció de cada projecte.

Les votacions es podran realitzar de manera presencial en diferents punts del municipi per les persones majors de 16 anys, essent la primera el pròxim 23 d’abril a la Plaça Major, coincidint amb la festa de Sant Jordi. Posteriorment també es podrà votar a la Plaça del Mercat, a la Plaça del Barranc de les Cases i a la seu de l’assemblea local de la CUP. Finalment el 5 de maig a l’edifici dels Serveis Agraris amb l’obertura publica de l’urna és realitzarà el recompte de vots i l’entrega dels diners als dos projectes més votats.

AL CUP ALCANAR

ABRIL 2017