A Alcanar, teixim iniciatives populars!

Ameiba i Música Brancal, els seus han estat els dos projectes més votats de la primera edició del concurs “Teixim iniciatives Populars”.

teixim

El passat divendres en un acte públic es va realitzar l’obertura de l’urna per a procedir al recompte de vots i així conèixer el resultat del procés de votacions que, cal recordar, s’havia iniciat la diada de Sant Jordi i en el qual han participat 218 persones del nostre municipi, un reflex de la bona acollida que ha tingut el concurs entre la població.

A través del “Teixim iniciatives Populars”, la CUP Alcanar retorna a les associacions i entitats locals els diners que el regidor cupaire, Xavi Queralt, ha cobrat pels plens extraordinaris celebrats durant els exercicis 2015 i 2016.

Des de la CUP volem aprofitar aquestes línies per donar les gràcies a totes aquelles persones que han participat d’aquest procés, tant a les que amb el seu vot han escollit quins havien de ser els projectes guanyadors i a aquelles que ho han fet a través de les sis associacions participants presentant un projecte.  Considerem que ha estat una experiència enriquidora, una mostra de la diversitat associativa del nostre municipi i per això emplacen a aquelles associacions que en aquesta edició no han presentat un projecte a que ho facin en el futur.

AL CUP Alcanar

Maig 2017

Han participat 218 persones del nostre municipi, un reflex de la bona acollida que ha tingut el concurs entre la població.